Ik heb een reparatieverzoek

Wonen Midden-Delfland onderscheidt twee soorten reparatieverzoeken:
reguliere en spoedeisend.

Reguliere reparatieverzoeken
Reguliere reparatieverzoeken zijn de dagelijkse, niet spoedeisende reparaties. Denk aan kleine lekkages of reparaties aan hang- en sluitwerk. 

Deze reparaties meldt u via het online meldingsformulier. Vul het formulier volledig in en vergeet niet een telefoonnummer door te geven waarop u overdag bereikbaar bent. Wij nemen binnen twee werkdagen contact met u op om een afspraak in te plannen. De reparatie wordt gemiddeld binnen drie tot vijf werkdagen uitgevoerd. Duurt dit langer, dan laten we dit u weten.
Indien specifieke materialen nodig zijn, wachten we tot de materialen binnen zijn voordat we een afspraak met u maken.

U mag de melding ook tijdens kantooruren telefonisch of persoonlijk aan de balie doorgeven. De medewerker plant vervolgens meteen een afspraak in. De planning gebeurt in blokken van twee uur.

Spoedeisende reparatieverzoeken
Spoedeisende reparatieverzoeken, zoals een liftstoring, grote lekkage of ernstige verstopping, geeft u altijd telefonisch door aan ons door.

Buiten kantoortijden
Heeft u een urgent probleem en is het buiten kantoortijden? Buiten kantoortijden schakelen wij de telefoon via een keuzemenu door naar de meldcentrale. Deze neemt uw reparatieverzoek aan en schakelt meteen de juiste aannemer voor u in.

Handige telefoonnummers

Spoedeisende reparatieverzoeken:
24 uur per dag, 7 dagen per week op

Reguliere reparatieverzoeken:
ma-vr 8.00-13.00 uur

Storingen of problemen met de individuele
centrale verwarming:

direct melden bij Technisch bureau T.O.M.

Glasschade:
bel met de Samenwerkende glasverzekering

Glasschade VvE Drogerij en VvE Singelhof:
contact opnemen met De Glaslijn

Glasschade overige VvE's:
melden bij Midglas

Snel naar

Pijl